3 dagar kvar...

Gud, jag så sjukt trött! Om någon bara hade tillåtit det (och om det inte hade funnits så mycket att göra) skulle jag lätt kunna sova mig igenom minst tre veckor i streck känns det som.

Att gå och lägga mig är dock tyvärr inget alternativ just nu. Jag befinner mig för tillfället liggandes på mage på mitt golv. Får inte plats i sängen. Jag hade liksom tänkt städa och packa i dag men ja, det slutade med att alla mina rena kläder hamnade i en gigantisk hög på sängen och sen gick jag och satte mig i soffan ute i vardagsrummet med en av de tidigaste Star Trek-filmerna som sällskap. Funderar så smått på om det verkligen är så otroligt obehagligt som alla säger att sova på golvet. Här får jag åtminstone plats x)

Aja, lite fick jag i alla fall gjort i dag. Hann med tre maskiner tvätt och hälsat på mormor för att hämta min nya fina halsduk hon gjort till mig ^.^ Fick även pratat med min handledare här i Sverige och nu är det klart, jag är antagen till EVS (European Volunteer Service) = jag behöver i princip inte betala en krona för hela det här året (som annars skulle ha kostat mig ca 18 000 kr + en försäkring på ca 5 000 kr)! Jag är väldigt lycklig!


Kommentarer
Postat av: Aina

Lucky you:)

Du fortjener det så absolutt<3

2011-08-24 @ 23:24:32
Postat av: Flisan

Skönt att höra, då kan du bra extrem njuta resten av året, vilket du nog hade gjort, men ja du fattar :)

Det förtjänade du ^^ <3

2011-08-25 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0