Framme

Okej, sa den langa veriationen kommer om ett par dagar men nu ar jag iaf framme. Kom hit i gar runt 4 tiden. Det blev en enorm mangd info pa en gang och jag tror inte ens att halften fastnade. Som ni antagligen redan markt sa sitter jag vid ett engelskt tangentbord eftersom jag annu inte har hunnit fixa allt med internett till min egna dator. Jag tror dock att det kommer ta ett par dagar for allt komma igang eftersom det visade sig att jag anlande mitt i min "lediga helg" vilket ocksa rakar vara en langhelg (tydligen har Englad en ledig dag i morgon, en "Bank Holliday" som mina nya kolegor (vilka alla berkar vara valdigt trevliga) forklarde for mig ^.^)

I morse foljde jag och den tyska volontaren Carin, som jag traffade pa flygplatsen i gar, med till den lokala kyrkan tillsammans med de boende och en del av personalen. Det var...intressant. Inte alls som hemma. Efter sjalva massan serverades det te eller kaffe och det blev en allman pratstund. Jag och Carin tog varsen kopp te och stallde oss mitt i rummet. Efter det tror jag inte att vi fick vara ifred mer an mojligen 3 sekunder. Alla har ar supertrevliga och jag tror att alla var nyfikna pa "de nya". Sa en efter en kom de fram till oss och pratade lite strunt om omradet och undrade var vi kom ifran o.s.v. Och nar den ena gatt kom den andra fram. Jatteskont! Vi behovde inte anstranga oss alls!

Nu vankas det luch har sa jag borde nog dra mig. Ska forsoka uppdatera igen snart.
Saknar redan er alla dar hemma <3 Ta hand om er
Puss och kram
Catta (eller Cat, som det tycks bli har)


Kommentarer
Postat av: Aina

Nice :)

Håper vi "e-mailes" snart :)

2011-08-28 @ 21:26:56
Postat av: Flisan ^^

Alltså gumman, seriöst, jag kan inte fatta att du är där =) Jag är så stolt över dig, och nu har du tagit första steget, flyger ner dit och ohh jag är så glad, så glad för dig skull =)



Saknar dig också mycket redan men vi kommer att höras av ^^



Massor med kramar och pussar till dig!! :) <3

2011-08-28 @ 23:37:49
Postat av: Pappsen

Maju ;)

2011-08-30 @ 10:34:32
Postat av: Paula

Du e bäst

2011-08-30 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0