Systra mi

Gud, jag är så trött. 06.30 i morse rullade jag ner persiennerna, släkte alla lampor och gick och la mig. Mitt lim tog slut, annars hade jag nog fortsatt pyssla fram till morgonen.

Det är nämligen så att när jag är nervös, blir jag jäkligt kreativ. Min senaste besatthet är scrapbooking. Under den gångna månaden har jag köpt papper, pennor och glitterlim till höger och vänster. Var jag än är hittar jag alltid något som skulle kunna bli snyggt tillsammans med det fotot eller tillsammans med det pappret. Herre gud, det går ut för mig. Jag vet inte riktigt var den här galenskapen ska sluta ;) haha

Systra mi fyller myndig i dag. Jag tror jag har nämnt det tidigare. Myndig! Hon påbörjar sitt sista år på gymnasiet på tisdag. Jag känner mig omigen suuuper gammal. Suck på mig. I morgon ska vi, tillsammans med en gemensam vän, till Ullared Gekås x) Min tredje gång totalt där och syrrans andra. Jag har blivit lite besatt av den affären sen jag insåg att man kan köpa i princip nyutkomna filmer för ca 50 kr styck. Ni som känner mig vet att jag är en riktig filmnörd. Visa mig en billig film och jag kommer vara en trogen kund till den dag då mina pengar tar slut eller mina hyllor svämmar över.

Så, nu ska jag väl försöka få lite sömn. Upp tidigt i morgon, vi har en lång väg att köra.
Grattis omigen älskade syster (vad är det med mina syskon egentligen, nu regnar det igen!)

Massor av kramar
Catta



Stina och jag, förra året tror jag ^.^


Kommentarer
Postat av: aina

Grattis:D Søtt foto<3

2011-08-22 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0