Pusselbitar

Så, äntligen har bitarna börjat falla på plats. Väskan är som sagt inköpt, passet fixade jag i dag, banken är uppklarad, min packningslista växer allt eftersom jag kommer på mer och mer som jag bara måste ha med mig och paniken har nu officiellt infunnit sig. Jag kom ju nämligen på i söndags morse att vänta, va fan, vi är faktiskt inne i juli nu. Juli! Jag åker i augusti, det är nästa månad. Djupa andetag – in, ut, in, ut. Herre gud, vad är det jag har gett mig in på? (Frågar jag mig för femtielfte gången bara den här månaden)

Aja, det kommer gå bra, jag är inte rädd. Det kommer gå bra, jag är inte rädd! Jag måste nog bara terapi läsa en riktigs sliskigt romantisk bok en timme eller två. Eller varför inte en riktigt bra sagobok? Jag har precis börjat läsa igenom Mumin-böckerna. Just nu håller jag på att läsa bok nummer 3 ”Muminpappans memoarer”. De är faktiskt förvånansvärt roliga! Riktigt bra böcker måste jag erkänna x) haha. Och så är jag lite besatt av snusmumriken. Han är bara en så skön karaktär! Länge leve den filosoferande vandraren som ständigt suktar efter underbara äventyr och nya upptäckter.

Men i alla fall (för att återgå till de där pusselbitarna som börjat falla på plats) så köpte jag en ny dator i förrgår. Jag kallar det min "resedator". Den är minimalisk xD helt underbart söt. Perfekt både för resor och framtida högskolestudier ^.^ Vem var det som sa att jag inte kunde planera och tänka långsiktigt? ;)


bara en liten jämförelse mellan min "normalstora" dator och min nya "resedator" x)


Kommentarer
Postat av: Flisan ^^

Det kommer gå riktigt bra för dig. NJUT :D!

2011-07-12 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0