Men usch vad jag känner mig duktig i dag ;)

Spenderade min sista novembermorgon/förmiddag med att jobba och stå i. Eftermiddagen gick sedan åt till städning och julpyntning av mitt eget rum samt ett par rundor ner till tvättstugan. Vaknade nämligen i morse och insåg att jag bara hade tre rena strumpor kvar i lådan xD Tre! Två olikfärgade ”vanliga” strumpor (en blå och en mörkgrå) och en svart ankelstrumpa. Hm, detta får mig så smått att undra när jag möjligen kan ha behövt använda EN svart ankelstrumpa tidigare. Aja, det är väl ett av livets stora mysterium antar jag x)

Har även hunnit med att skriva ett par brev och boka mina tågbiljetter till flyget hem den 14 (nu är det bara två veckor kvar :D) Fick dessutom veta i går att jobbet står för tågresan både fram och tillbaks vilket gör mig till en väldigt glad volontär i kväll! Haha ^.^

Håller nu på att avsluta kvällen med lite julstämning i form av Kajsa Kavat och Pippi Långstrump firar jul. Klassiker med äkta julstämning, bättre blir det inte ;D


Kommentarer
Postat av: Aina

Good girl:)

2011-12-02 @ 12:58:43
Postat av: Aina

Fikk du forresten mitt brev til din fødselsdag? det var jo så lang adresse,så håper jeg fikk med alt og at det kom fram:p

Luv ya,ha en bra helg<3

2011-12-02 @ 13:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0