Ve och fasa, jag har blivit beroende! X)

Okej, jag erkänner, jag visste att det kunde vara ett misstag redan innan jag ryckte på ”play” första gången. När jag sedan tryckte vidare på ”next episode” 30 minuter senare var jag 110% på att verkligen var ett misstag men jag kunde bara inte låtabli. Det gick liksom inte att sluta och nu är jag fast xD

Mina damer och herrar, mednördar och ignorerade jordnära kritiker, jag har funnit det – svaret. Svaret på den stora gåtan. Jag har funnit…(dramatisk paus för effektens skull)…youtube! Och med youtube fann jag även samtliga avsnitt av Batman från 1966. Jupp vänner, ni läste rätt, den Tv-serie jag nästintill svor över igår finns att hitta på youtube i hela avsnitt.

Jag skulle aldrig ha börjat se dem!

Det är som att titta på ”Men in tights” när man egentligen vill se Robin Hood och jag verkar helt enkelt inte kunna stänga ner! Fullkomligt mållös sitter jag här och bevittnar denna makalösa parodi och undrar i mitt stilla sinne om jag ska skratta eller gråta xD

Jag kan ha överseende med pyjamaskostymerna. Jag har kommit över dem nu. (Det är lite som när du först klämmer tummen i en dörr och sedan bryter benet. Efter att ha trillat ner för trappan lär du ha glömt bort din tumme.) Jag kan ha överseende med plastleksakerna och de komiska specialeffekterna. (Jag må vara blond men jag är inte dum. Till och med jag vet att teknologin för 45 år sedan inte var vad den är i dag.) Vad jag däremot fortfarande har ett enormt problem med är den så ofantligt låga nivån på det grundläggande skådespeleriet och de nästintill pinsamma dialogerna. Må vara hänt att manuset skrevs av en 5åring under 60talet men någon måtta får det väl ändå vara!

Pappa, när jag kommer hem kommer jag behöva terapi. Gräver du fram tidningarna till mig? Snälla! Jag är smått desperat här xD haha

Hörs snart igen allihopa
Miljoner kramar
Catta <3


http://www.youtube.com/watch?v=D4EwtTWy1R4

Nananananananananananananananana Batman!


Kommentarer
Postat av: Pappa F

Gräver för fulla muggar! På engelska : digging for full cups! TOKA!

Lav U

Pusspusspuss



:D

2011-11-17 @ 12:20:28
Postat av: Aina

Du er min BATGIRL Catta,haha ;-)

2011-11-17 @ 13:24:10
Postat av: Pappsen

STOP STOP STOP!

Jag har inga BaMan-tidningar men det verkar som att det grävs fram på annat håll.



Men nu är jag djupt besviken över dig! Du är mycket väl medveten om att: Svaret på livet, universum och allting (och därmed även svaret på "den stora gåtan") är 42! FYRTIOTVÅ! Detta har absolut ingenting med plastinpackade gubbar, oavsett deras goda intentioner och häfiga bilar...

Phu, det blir straffläsning av triologin i fem delan under julhelgen...

Ajöss och tack för fisken :-)

2011-12-04 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0