Hejsan allihopa.

Lessen att jag varit lite frånvarande de senaste dagarna. Har hänt en del på hemmafronten bara. Men men, tillbaks igen. Dock inte lika superinspirerad i mitt skrivande men jag mår bra och trivs här och i slutändan, är inte det allt som räknas?

Min hemlängtan gick över ganska snart efter min födelsedag. Ungefär så som jag redan från börja lite hade förväntat mig x) I morgon funderar jag lite på att hänga med Bekah till Oakham för en massage och nästa helg bär det av till Cambridge för en kort fyradagarssemester. Livet här rullar på som vanligt med jobb och dagsutflykter. Rent vädermässigt har den senaste veckan bjudit på mer sommarvärme i mina trakter än vad jag fått uppleva under hela den gångna sommaren. I dag strövade jag runt barfota i ”vår trädgård” och njöt av känslan av gräs.

Dock måste jag säga att rent klädesmässigt har det fina vädret börjat sätta käppar i hjulen för mig. Det är inte lätt att hitta passande kläder i en garderob som med flit är i princip skräddarsydd för en grå och regning höstkväll samt en kylig vintermorgon. Aja, jag tvättar i alla fall lite oftare nu för tiden. Suck!

Omigen vill jag passa på att tacka för alla härliga kommentarer jag får! Saknar er alla.
Mängder av kärlek <3
Kramar
Catta


Kommentarer
Postat av: Flisan ^^

Trevligt att höra ifrån dig gumman <3

Har saknat dig mycket denna veckan och bara väntat på ett nytt inlägg.

Bamse kram <3

2011-10-03 @ 19:51:40
Postat av: Aina

<3

2011-10-04 @ 18:39:51
Postat av: Mamsen

Hej Snuttan! Saknar dej här hemma och längtar på något konstigt vis till nästa helg! Men en snabbvisit är dock en chans till kramar! Älskar dig mitt hjärta! Mamma

2011-10-05 @ 14:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0