Fnittriga uppdateringar med en svag eftersmak av mozzarellapizza och coca-cola ^.^

Har precis kommit hem från en lång runda över åkrarna med Bekah, Dawn, Dawns pojkvän samt hund. En välbehövd runda med tanke på att jag nu sitter och slappar i Bekahs soffa, lagom mätt och belåten efter en halv pizza och vitlöksbröd. Jag kom med pizzan, Bekah hade vitlöksbrödet. Livet här är…bekvämt xD

Har varit en bra dag i dag. Lördagar här är superlugna. De boende sover oftast halva förmiddagen och efter det bär det av till, ja, en stad i närheten (det vill säga ca 30-45 min med bil) för lite shopping och fika. Sweet!

Som jag nog har nämnt kom de nya volontärerna i förrgår. De verkar…hm, tysta x) I jämförelse med mig och Bekah (som bokstavligen kom snubblande ut båda två ur hennes lägenhet i en hög av hysteriskt fnitter) verkar de ha den där artiga ”sekreterarattityden”. Lite distanserade och smått, hm, svala. Om ni förstår vad jag menar. Men det kan ha att göra med ett helgalet första intryck, problem med språket och det faktum att vi redan är som en ganska tajt lite grupp. Jag vet inte, men det kändes liksom bara som om vi inte riktigt synkade.

Hoppas dock det förändras under den närmsta månaden ^.^ De verkar iaf i grund och botten vara trevliga människor så. Vi får väl bara hålla tummarna och se vad som händer :)

Ska iväg på TFG-konferens (Time For God, organisation jag åker genom här) på måndag (till fredag) och jag kommer ta med mig min dator men jag vet inte riktigt om jag kommer ha tillgång till Internet så det kan ta ett tag innan jag hör av mig igen nästa gång (om jag inte lägger upp något i morron det vill säga).

Tills vidare får ni alla ha det så superbra!
Älskar och saknar er alla
Pözz och kram
<3


Kommentarer
Postat av: Pappa F

Finns det ingen "gilla"knapp på bloggar?

2011-09-11 @ 19:11:00
Postat av: Aina

Love you and miss u

2011-09-11 @ 22:02:45
Postat av: Pappsen

Pizza!?! Tyckte du sagt att puben är enda vattenhålet... Men det är klart, är det samma i england som här med en pizzeria per 20 hushåll så måste saken vara biff!

2011-09-12 @ 15:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0