Supermätt och megabelåten. I dag fyller jag 20 och jag är SUPERTRÖTT! xD

Okej, så jag ber redan nu om ursäkt för den dåliga svenskan och det sjukt korta inlägget men jag har varken tid eller ork att sätta mig ner och pyssla ihop ett ordentligt inlägg. Så; supertack till all som har varit med och gjort min dag till en av de bästa födelsedagarna jag haft någonsin! Och supertack för alla presenter, kort och födelsedagshälsningar!

Nu har jag prick 7 minuter kvar av min födelsedag (min tid) och ska publicera detta innan tiden rinner ut. Skriver en mer fulländad redovisning i morgon!

Miljoner kramar och massor med trötta hälsningar från en ”numera-inte-ens-tonåring” ^.^


Kommentarer
Postat av: Aina

Herlig å høre at din fødselsdag har vært så bra:D

Du fortjener bare det beste<3

2011-09-26 @ 09:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0