Så, här kommer lite bilder ^.^



Och med en förnäm gammeldags konduktörsröst sa hon: ”Om ni nu tittar till vänster ser ni den enorma garderoben, säkert en hel meter hög – och tittar ni till höger ser ni snart dörren in till toan + dusch. Fortsätter vi sedan tre steg längre in i rummet och tar en skarp vänstersväng ser ni nu sängen som tidigare gömde sig bakom den förut nämnda garderoben och vad golvyta det nu finns kvar av detta rum."

(Dramatisk paus för effektens skull.)

Publiken frågar förundrat "Var det allt?". Efter lite smått generat harkel följt av något rödare kinder svarar konduktörsrösten: ”Ja. Skulle ni vilja se badrusdörren?"





och här kommer lite fler bilder ^.^ mest för att jag vill. haha:


familjen ovanför sängen. saknar dock ett ansikte, om man vill skulle man ju kunna skicka en framkallad bild till mig via posten på detta ansikte så skulle jag bli suuuper glad! ;)




10 meter utanför uppfarten till det nya/nuvarande "hemma"


och så lite konstbilder, för att det är jag:






Kommentarer
Postat av: Pappa F

Modern teknik och omodern snigelpost synkar dåligt... Vissa frågor är delvis besvarade och saknade fejs kommer med nästa snailmail... Har jag sagt hur mycket jag diggar att läsa din blogg? :)



Pappa Fredrik

2011-09-10 @ 12:59:57
Postat av: Flisan ^^

Mysigt att äntligen få se lite bilder från området och hur ditt rum ser ut :)!

Miss you!! :)

<3

2011-09-10 @ 16:39:37
Postat av: Felicia "Flisan" Söderberg

OCH (någon timme så här i efterhand), bilderna på bilderna du har uppstatt tycker jag är super mysiga ^^

2011-09-10 @ 21:25:00
Postat av: Aina

Niiice,superniiice <3

2011-09-11 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0