Every day may not be good, but there is something good in every day.

Passar Dawns hund och myser i Bekahs lägenhet medan hon är borta med en av hennes boende. Har hela TV:n för mig själv och gissa vad, det finns absolut inget roligt att titta på xD haha. Använder den mest som bakgrundsljud och sitter i stället och kolla på helt underbara bilder på diverse olika hemsidor och bloggar jag har hittat samt läser fanfiction och skypar med folket hemifrån (först med familjen och de galna kollegorna, och sedan med Isabell ^.^).

Är förfärligt trött utan någon som helst anledning och nu ska jag och Vinnie (hunden jag passar :P) gå och lägga oss i Bekahs soffa. Mitt rum är för litet för oss båda så vi får låna Bekahs :)

Ha det bra gott folk :)
Saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0