Prick 3 veckor kvar nu :S

Opps, insåg precis att jag ju helt glömde skriva om hur jag är en sådan fantastisk storasyster att jag till och med stiger upp superduper übertidigt på morgonen bara för att sjunga och gratta bror min på hans födelsedag xD haha.

 

I lördags började jag jobba klockan 13.00. Klockan 7.30 ringde mitt alarm första gången och 20 minuter senare är skypen igång och familjen på tråden. Dags att sjunga för Calle x) haha.

 

Dock måste jag erkänna att jag sov ganska gott i ytterligare en timme sen efter det att vi alla lagt på innan det var dags att vakna och göra sig iordning för jobb ^.^

 

Lördagskväll spenderades tillsammans med Sarah och de sista två timmarna av OS-avslutningen efter jobb. Kvällens höjdpunkt: Spice Girls!! xD haha. Återförenade och samlade för att sjunga två låtar innan någon annan Engelsk kändis tog över micken för en låt eller två. Jag hade gärna sett mer av Spice Girls faktiskt! ;) haha.

 

I går var det min lediga dag = Melton med Sarah, skype med mamma och pappa och sedan kvällsmat tillsammans med Sarah igen framför en film :)

 

I dag är det jobb och möjligen film tillsammans med Bekah i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0