16/1 -12

Så, ska nu försöka skriva det snabbaste blogginlägget hitintills. Om ca 20 minuter bär det om igen av till Oakhams tågstation för ännu en resa till en konferens. Jag ser supermycket fram emot den här TFG omgången. Ska bli så jäkla härligt att träffa alla igen (och hur mycket jag än gillar mitt jobb så är det ju aldrig fel med lite semester ;P haha). Än vet jag inte hur bra eller hur stor tillgång vi kommer ha till Internet och så på det konferenscenter TFG har hyst in oss alla i i Wales så det kan dröja ett par dagar innan jag hör av mig igen.

Men i alla fall, innan jag åker måste jag bara dela med mig lite av gårdagen. Hade en riktigt bra dag faktiskt :D Kyrkan med Dawn på morgonen/förmiddagen, lunch (tillagad av Brenda) tillsammans med Brenda och Zsuzsi och sedan lite TV + dator tillsammans med Bekah innan pappa skypade ^.^ Superkul att prata med honom en stund medan stackars Truls vandrade av och an bakom datorskärmen, otåligt väntandes på att få tillbaks sin dator igen. (Pappa, du måste seriöst se till att skaffa en ny cam till den stora datorn xD haha.) Då mitt batteri dog övergav jag Bekahs sköna soffa som jag redan satt och halvsov i och vandrade tillbaks in till mitt rum. Pluggade in sladden, startade upp datorn igen och började packa väskan inför i morgon (i dag xP). Eller snarare, jag skulle ha börjat packa väskan. Slutade med att jag såg ett avsnitt av Mythbusters på youtube innan jag skypade med mamma och pappa + Stina i ca en timme.

Vilket osökt leder mig till det jag egentligen ville komma till. Ni vet den där lilla ”utskällningen-som-inte-är-en-ordentlig-utskällning-men-som-är-designad-till-att-ha-samma-effekt-som-en-ordentlig-utskällning” man brukar få när man kommer till sina föräldrar och berättar att man funderar på att göra något som de absolut inte tycker att du ska göra? Jag fick den i går. Via skype! Gud, jag skrattade så jag grät. Bokstavligen! Mammas ”onda öga” har liksom bara helt enkelt inte riktigt samma effekt i närbild på skype som den har i verkligheten. Helt underbart! Jag lovar, jag hade lätt kunnat göra ett helt avsnitt av hipp-hipp på det där! Stackars mamma, hon har det inte lätt xD

Men nä, nu måste jag springa. Ska åka snart och jag har fortfarande inte borstat tänderna xD haha.
Ha en underbar vecka allihopa så lär ni väl höra ifrån mig igen till helgen ^.^
Pözz och kram
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det bäst själv gumman (:



Du måste dock berätta sen vad det är som orsakade denna utskällningen ;) LOVA!



Puss <3

2012-01-16 @ 17:00:14
Postat av: Aina

håper du har hatt det fint der:)

2012-01-23 @ 10:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0