Dagen efter: And if my life where a song…

…then today’s soundtrack would be: The world spins madly on by the Weepies

Har känt mig konstigt utspacead hela dagen. När busschauffören frågade vart jag var på väg svarade jag med fel stad och allt jag har sagt i dag har kommit ut helt fel. Orden har liksom snubblat ovanpå varandra och jag har tappat vissa ord, pratat svengelska större delen av dagen till och med. Jag tyckte nästan lite synd om Carina (som jag åkte in till Melton med för ”en dag på stan”). Den stackaren fick stå ut med mina tvetydiga meningar hela dagen! (Eller ja, halva dagen snarare. Jag stannade ett par timmar längre i Melton efter det att hon åkt hem för att ta min vanliga kopp kaffe på Neros och försöka göra det mesta möjliga av min lediga dag utanför the Lodge Trust.)

Träffade Victoria i kväll igen. Ville prata av mig lite efter i går. Spenderade närmare två timmar hos henne med att bara prata och gå igenom saker. Jag känner mig konstigt trött och fullkomligt avtrubbad. Har som sagt varit helt utspacead hela dagen och är bara rent allmänt förvirrad!

Okej, när jag inte ens kan få ordning på mig själv skriftligt är det illa. Det här är ju helgalet. Aja, borde kanske försöka sova lite. Få ordning på huvudet och allt det där.

Ber om ursäkt ifall mina inlägg/tankar inte längre går ihop och är läsbara. Jag jobbar på det.



Ps. På tal om absolut ingenting: I dag köpte jag 8 liter coca-cola light, 3 tatueringstidningar och 23 böcker (varav 12 var från/av (?) Nora Robberts)! Det var det enda jag köpte i Melton. Var bara tvungen att säga det xD


And the world spins madly on…


Kommentarer
Postat av: Aina

Kjenner meg igjen. Håper du har det bra søtnos <3

Huging you

2012-02-01 @ 09:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0