I’m a mess – that’s the best way to describe it.

Suck. Den senaste veckan har verkligen varit en vecka från helvetet. Jag minns inte ens vad jag har haft för mig hälften av tiden lägre. Hela veckan är bara ett virrvarv av sömnlösa nätter, tidiga morgnar följt av långa timmar på jobb (som i sin tur har varit fyllda av skrik och bråk och slagsmål…jippi! Ett perfekt recept för mer än en dags mindre huvudvärk och en ofantligt lång kväll + natt av migrän i onsdags. Not my finest hour xD haha). Ovanpå allt det har jag dessutom dragits med världens dunderförkylning under de senaste två veckorna och den tycks bara bli värre för varje dag som går x) SUCK!!

 

Så, jag har klagat färdigt nu. Lovar! :P haha.

 

Det har hänt en del roligheter också så klart. Som i dag tillexempel :) Jobbade mellan 6 på morgonen och 11 då jag träffade Tim för en tripp in till Oakham för lite införskaffande av veckans matranson xD haha. Slutade med en tre timmars lång fika innan en 40 minuters Tesco-runda xD Långa samtal om allt mellan himmel och jord – supermys! :D

 

Då vi väl kom tillbaks blev det skype med familjen följt av en improviserad pizza + filmkväll med Bekah och en av hennes vänner från dansen ^.^ Tummen upp för det med :P Och i måndags morse träffade jag Sarah för frukost i Oakham på ett supermysigt trädgårdskafé vi snubblade över för ett par veckor sedan :) Även det supermysigt ;D haha.

 

Nä, klockan är mycket och nu ska jag nog gå och lägga mig och hoppas att det där lilla problemet med att jag inte kan andas inte ska hålla mig vaken igen :P

 

Så god natt gott folk ^.^

Och som alltid; massor med kärlek och miljoner med kramar till er alla! ^.^

<3

 

 

p.s. Det här verkar ha blivit en vana för mig på sistone – att publicera en vecka i taget xD haha. Jag borde nog försöka uppdatera lite oftare :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0