Jag älskar den här ön! xD

I går var det strålande solsken och hyfsat varmt fortfarande. I dag har det ösregnat sedan klockan 7 i morse och när jag nu tittade ut genom Bekahs köksfönster för en minut sedan insåg jag med ett litet glädjetjut värdigt en sexåring att nu snöar det igen :D

Så, med andra ord, inom loppet av en vecka har vädret gått från: grått och fuktigt till försommarväder med en klarblå molnfri himmel och varma vindar tillbaks till gråa moln och ösregn och nu har vi omigen snö xD

Ja, som sagt, jag älskar den här ön! Haha.


Kommentarer
Postat av: william

haha;D



Och säg gärna vad du tycker om min nya halsduk som jag har köpt:D

2012-03-04 @ 15:03:30
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0