Kort sammanfattning över dagen

Började jobba halv 8 i morse och slutade inte förrän klockan två nu i eftermiddags. Spenderade sedan två timmar efter det med att sitta och småsnacka med Bekah om allt och ingenting. Då hon började jobba klockan fyra stannade jag kvar inne hos henne och tittade lite på TV. Spenderade sedan två och en halv timme på skypen, först med mamma, pappa och Stina i en timme och sedan med Calle resterande tid. Calle försöker lära mig att spela WOW via skype vilket är sjukt roligt xD Nu i kväll spenderade vi typ en timme med delad skärm så jag kunde se allt han gjorde då han sprang runt och spelade samtidigt som han förklarade för mig vad som hände och vad alla gubbar var och hette och kunde göra osv x) haha. Jag tror att jag kanske lyckades förstå typ hälften…max! Men det var i alla fall lätt att förstå varför så många har blivit så beroende. Det är ett väldigt beroendeframkallande spel och jag hade svårt att sluta titta bara ^.^

Dock tyckte min tomma mage att det var dags för en liten matpaus runt halv 9 så jag vinkade hej då till boror min och lagade till lite soppa. Mums! Efter det blev det lite mer strötittande på TV innan kvällens möte med ungdomsguppen klockan 10 som sedan varade till halv 12 :D

Nu ligger jag redan iförd pyjamas och knappar in de sista orden här innan jag ska sova i minst tio timmar innan det blir dags för lunch tillsammans med Victoria och sedan jobb i morgon eftermiddag :)


Dagens kommentar:
”Vänta lite, jag ska bara gå och hämta min kropp. Jag dog.” - Calle som spelar WOW xD

Dagens ”sug”:
Hemmabryggt kaffe från Kummin med hasselnötssmak!!
Ända sedan jag vaknade i morse har jag varit dödligt sugen på en kopp ordentligt hemmabryggt kaffe. Eller nej, en kopp ordentligt bryggkaffe överhuvudtaget hade varit underbart. Det fanns stunder i dag då jag till och med hade kunnat nöja mig med en kopp halvhyfsat snabbkaffe. Men ack nej. Här serveras inget kaffe, här serveras färgat vatten. Teet är starkare! Suck. Somliga dagar är tuffare än andra ;D haha.


Så, det var allt jag hade att bjuda på denna stjärnklara afton är jag rädd ;)
Ta hand om er gott folk
Pözz och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0