"That was a joke. It’s funny because it’s true!" - Sheldon, (the Big Bang Theory) about...my life? O.o

Okej, jag har en ”sådan där” dag i dag x) haha

Vaknade klockan 10 och trodde jag hade försovit mig (började inte jobba förrän klockan 4 eftermiddags). Runt 11 ringde Isabelle på den engelska mobilen och jag svarade i den svenska. Det tog mig pinsamt lång tid att fatta varför mobilen fortsatte ringa.

Klockan 12 bestämde jag mig för att det nog var dags att lägga ner boken (jag hittade både Bilbo och hela sagan om ringen trilogin i en av de många välgörenhetsaffärerna i Melton förra veckan :D glädje!) och gå och duscha. Insåg dock när jag väl stod och stirrade ner på duschgolvet att jag har skjutit upp det där med att rensa ut avloppet liiite väl länge så ja, jag fick gjort det nu i dag. Kräktes nästan under processens gång. Det är så jäkla äckligt!! Respekt till pappa om igen!

När väl det var avklarat, jag duschad och påklädd igen samt frukostfylld var det nästan dags för jobb där min knäppa dag bara fortsatte.

Har ni någonsin haft en ”sådan där” dag själv, då allting runtomkring dig tycks röra sig i ultrarapid samtidigt som din egen hjärna, ditt tålamod och din talförmåga helt har försvunnit och lämnat dig strandsatt i en värld som snurrar alldeles för fort?

I dag har jag (inom loppet av de senaste 6 timmarna) lyckats skrika åt hälften av de boende i mitt hus, nästan haft ett hysteriskt sammanbrott på jobb, spenderat tio minuter med att bara stirra ut i ingenstans utan att vara medveten om att klockan tickade och att folk försökte prata med mig, försökt låsa upp min egen dörr med Bekahs nyckel, insett mitt misstag och sedan tre minuter senare försökt låsa min dörr med samma nyckel. (För att göra saker och ting ännu värre så försökte jag bara ytterligare ett par minuter senare öppna Bekahs dörr utan att först låsa upp den. Suck, för andra gången i dag tog det mig pinsamt lång tid att förstå varför dörren vägrade öppnas!)

Nu när jag sitter här och halvt om halvt försöker hålla mig vaken nog för att följa med i det CSI program jag tittar på samtidigt som jag läser igenom vad jag skrivit fram tills nu inser jag att jag inte bara har förlorat min förmåga för sammanhängande tal utan även min förmåga för sammanhängande skrift. Lessen gott folk. Jag ska nog gå och lägga mig nu. klockan är redan 23.02 och jag börjar jobba klockan 6 i morgon bitti. Mitt liv suger xD haha.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0